Manager Allegro w ErpBox to moduł ułatwiający pracę sprzedawcom i wspierający automatyzację procesów związanych ze sprzedażą na tej platformie aukcyjnej.
Dzięki jego działaniu wiele z problemów oraz błędów zostanie wyeliminowanych, łatwiejsze stanie się kontrolowanie zamówień, wstawianie fotografii do aukcji czy kontakt z klientami (będzie on przebiegał sprawniej i szybciej). Korzystanie ze wspomnianego programu usprawni także wysyłkę zamówionych produktów. Wszystkie dane dotyczące sprzedaży znajdować się będą w jednym miejscu.
Manager Allegro – kompleksowa pomoc dla przedsiębiorców.
Moduł w ErpBox można nazwać prawdziwym biznesowym wsparciem dla przedsiębiorcy w chwili, gdy jego sklep staje się coraz bardziej popularny, a liczba zamówień ulegnie zwiększeniu. Jego wielozadaniowość z pewnością zachwyci osoby, które zdecydują się na korzystanie z niego. Manager Allegro z pewnością wyeliminuje błędy, które niekiedy popełniane są przez osoby zajmujące się obsługą sklepu, a także na magazynach. Usprawni także kontakt pomiędzy pracownikiem, a klientami oraz dostawcami.
Jakie więc są przykładowe zadania Managera Allegro w ErpBox?
- łączenie platform sprzedaży (eBay, Amazon, Allegro, sklepy internetowe),
- kontrola stanu magazynowego,
- kontakt z dystrybutorami towaru, który oferujemy,
- kontrola związana ze współpracą z firmami dostarczającymi przesyłki, a także uporządkowanie spraw wysyłkowych,
- wprowadzenie porządku w płatnościach
Manager Allegro w ErpBox oferuje także pomoc w wystawianiu aukcji, a także w sprawdzaniu, czy są one zgodne ze standardami serwisu. Pomaga również w przygotowywaniu szablonów czy w przyciąganiu wzroku klienta do aukcji poprzez zdjęcia.
Warto postawić na automatyzację z Managerem Allegro!
Podsumowując – Manager Allegro w platformie do zarządzania sprzedażą internetową w ErpBox wspiera działanie sklepów internetowych. Automatyzacja procesów oraz minimalizacja błędów (a właściwie ich eliminacja) sprawi, że Twój klient będzie zadowolony z obsługi i szybszej przesyłki. Tym samym zapamięta miłe wrażenia i po raz kolejny zdecyduje się na zakupy. Jest to wyjście naprzeciw potrzebom wymagających przedsiębiorców XXI wieku, którzy szukają nowoczesnego rozwiązania do obsługi sprzedaży.